Hledat v popisech
Automobilové oleje
Průmyslové oleje
Hledat v normách
 Produkty
Oleje pro automobily
  Motorové plynové motory
  Motorové starší automobily
  Ostatní automobily
  Motorové dlouhé výměnné lhůty
  Motorové osobní automobily
  Motorové nákladní automobily
  Motocykly 4 Taktní
  Motocykly 2 Taktní
  Převodové
  Převodové ATF
  Převodové speciální
  Kosmetika pro motocykly
  Zahrada
  Zemědělské stroje
  Jednostupňové
  Tuky mobilní stroje
  Tuky biologicky odbouratelné
  Chladící kapaliny
  Brzdové kapaliny
Oleje pro průmysl
 PŘIHLÁŠENÍ
Uživatel:
Heslo:    

Zapomněli jste heslo?
 Nákupní košík
Nákupní košík je prázdný.
Objednejte si něco, je to snadné.
Tisk Vytisknout Dotaz na produkt Dotaz na produkt Porovnat Porovnat
Shell
Shell Rimula R6 M 10W-40
Specifikace
SAE: 10W-40 ~ ACEA: E4, E7 ~ API: CF ~ DAF: E4 ~ Iveco: T3, E4 ~ MB: 228.5 ~ MAN: M 3277 ~ RVI: RXD ~ Volvo: VDS-3 ~ Cummins: CES 20072 ~ Deutz: DQC IV-10 ~ Mack: EO-M Plus ~ MTU: Typ 3 ~
Vlastnosti

Shell Rimula R6 M se vyznačuje pokročilou technologií plně syntetického základového oleje a multifunkčními aditivy, což zaručuje zvýšenou ochranu motoru za všech provozních podmínek. Složení oleje umožňuje prodloužení výměnných intervalů, zároveň zajišťuje vynikající ochranu proti sazím způsobujícím opotřebení, proti tvorbě úsad na pístech a dalších částech motoru a současně umožňuje snížit spotřebu paliva. Shell Rimula R6 M je vhodný pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Výkon, vlastnosti a výhody: - Úspory nákladů na údržbu - Výjimečná čistota pístů - Snížení otěru - prodloužení životnosti motoru - Úspora paliva

Použití

Těžká silniční doprava: Zvláště vhodný pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Plní nebo převyšuje výkonové požadavky dalších evropských výrobců, jako např. Volvo, Renault, DAF, Deutz, Iveco, Cummins, Mack a většiny japonských motorů. Není doporučen pro Caterpillar motory. Použití v nízko-emisních motorech: Shell Rimula R6 M splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Pro motory Scania doporučujeme Shell Rimula R6 MS. Pro zvýšenou ochranu a maximální výkon v nejnovějších nízkoemisních motorech (zvláště pokud jsou vybaveny filtrem pevných částic) doporučujeme použít naše prémiové oleje typu ?low-SAPS? Shell Rimula R6 LM/LME.

Balení Kód Cena Kč/MJ* Cena Kč/balení Množství
sud 209 l 5201570209 118 Kč 24662 Kč
soudek 55 l 5201570056 133 Kč 7315 Kč
kanystr 20 l 5201570020 138 Kč 2760 Kč
karton 4x4 l 5201570044 148 Kč 2368 Kč
 
* Měrná jednotka je 1 litr nebo kilogram. U produktů menších než 1 litr/kilogram je měrnou jednotkou 1 kus.
Uvedené ceny jsou bez DPH
Dostupnost: na dotaz
Parametry
SAE10W-40  
Hustota při 15°C0,867 g/ml
Viskozita při níže uved. teplotě6600 mPa.s
Teplota měření viskozity -25 °C
Kinematická viskozita při 40°C90 mm2/s
Kinematická viskozita při 100°C13,6 mm2/s
Bod vzplanutí240 °C
Bod tuhnutí-42 °C
Bazicita15,9 mgKOH/g
Sulfátový popel1,9 g/100 g
Zpět
SEGESTA s.r.o. © 2008, všechna práva vyhrazena | Mapa webu | Go1.cz